ПАСМУРОВА Лілія Інклюзія у школі: проблеми та способи їх вирішення У США та країнах Європи процес включення принципів інклюзивної освіти почався після Другої світової війни, коли ідеї гуманізму активно поширювали свій вплив. На Заході діти з інвалідністю вже тоді зрівнялися у правах з усіма іншими в освітній системі й почали отримувати якісну та доступну освіту. Українські школи відрізняються від закордонних не тільки менш підготовленими умовами та достатнім фінансуванням, а й низькою обізнаністю і підтримкою вчителів у питанні інклюзії. Інклюзивна освіта заснована на принципах «включення», тобто забороняється будь-яка дискримінація дітей. Відношення до них у навчальних закладах будується на засадах рівності з усіма іншими, їм забезпечують необхідні умови й особливі освітні потреби у навчальному процесі. Адже дітям вкрай необхідний соціальний розвиток, спілкування з однолітками й найголовніше – відчувати себе частиною суспільства. Навчання вдома не сприятиме розвитку дітей так, як у к
Комментарии
Отправить комментарий